Technisch support verzoek
APG Europe streeft naar tevreden klanten. Daar zijn een strak kwaliteitswaarborgingsbeleid en heldere procedures voor. Voor u betekent dit dat we altijd systematisch naar een passende oplossing zoeken indien u technisch support wenst met betrekking tot onze producten en/of onze dienstverlening.
Uw verzoek tot technisch support (TSR: Technical Support Request) wordt geregistreerd in ons TSR rapportagesysteem. Onze afdeling Kwaliteit neemt uw melding binnen 1 werkdag in behandeling. U kunt daarna de status van uw TSR 24/7 inzien in Mijn APG op onze website. Om dit mogeljk te maken dient u eerst in te loggen op Mijn APG met uw account.
TSR managementsysteem
- 24/7 toegang tot uw verzoek voor technisch support, TSR status en samenvatting
- QA/QC verankering door IRCA gecertificeerde Quality manager
- SAP ® ERP geïntegreerde, alomvattend TSR verwerkingssysteem
- Een service georiënteerde kwaliteitsaanpak
- Gestroomlijnde informatie voor uitstekende klantenondersteuning
- Batchnummers volgsysteem & traceerbaarheid
Voor vragen of verdere uitleg vragen wij u contact op te nemen met Richard Anspach, onze Quality & Application Officer: telefoonnummer +31 297 514 622 of email rah@apg-europe.eu
Toegang tot het TSR formulier:
- log in
- klik op de oranje button